Nowy wygląd, wyjazd, upał!

Hei, hei!

U mnie ciągle doskwierają upały po 35-37 stopni. Kocham ciepło, lato i upały jednak po pewnym czasie robi się to już męczące. Ahhh, już za 3 dni jadę do Bułgarii! Nie mogę się doczekać gdy nareszcie będe mogła skorzystać z pogody wylegując się na leżaku na plaży.. Dzisiaj wybieram się na zakupy, aby już mieć wszystko i nie musieć latać do sklepu pare godzin przed wyjazdem. Jeżeli uda mi się kupić coś ciekawego, napewno wam to pokaże :) I przepraszam, że tak rzadko piszę notki jednak ostatnio kompletnie nie mam weny a nie chce pisać tak na ''odwal się''. Mam dla was smutna wiadomość, mianowicie w najbliższym czasie  mam zamiar usunąć bloga. Doszłam do wniosku, że w sumie już jestem pod scianą. Nie mam już pomysłów tego zapału, napewno nie będe mieć czasu na angażowanie się w działalność bloga z względu na naukę, treningi.. :(

Postaram się wypelnić moją głowę pomysłami aby chociaż przed ten krótki czas moglibyście jak najwięcej poczytać.

A teraz miłego dnia wszystkim! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz