My fav ♥ July 2013.

Heioooo! 

Dzisiaj mam dla was post tematyczny, będzie to post o rzeczach które można powiedzieć,że zawładnęły moim sercem lub bardzo mi przypadły do gustu w tym miesiącu. Postaram się to opisać jak najciekawiej :) 


♥ Letnia neonowa kolekcja butów Converse 
 




Pojawiły się w sklepach już w czerwcu i od tego czasu nie mogłam się im oprzeć.. Dlatego kupiłam krótkie różowe, i mogę powiedzieć szczerze, że je kocham! 

 Myślałam nad wysoką wersją jednak doszłam do wniosku, że w upały będzie mi trochę za
gorąco.
 Jeżeli komuś wpadły w oko, niech sie nie zastanawia ani chwili bo są tego warte ♥ Dla zainteresowanych moje conversy kupiłam w Heavy Duty za około 279zł 
wybaczcie mi jakoś zdjęć :(

♥ Malinowa seria kosmetyków Yves Rocher 

Kolejna rzecz warta polecenia każdemu! Na zdjęciu prezentuje się moja kolekcja kosmetyków z tej serii.
Są to perfumy,błyszczyk oraz balsam do ciała. Zacznę od perfum które naprawdę są niesamowite!
Idealne na lato. Poza ich świeżym i słodkim zapachem który trzyma się bardzo długo są bardzo wydajne :)
Błyszczyk.. jak błyszczyk! :) Jednak jego wielkim plusem jest intensywny zapach, i to, że nadmiernie nie klei ust czego ja nienawidzę.. Balsam ma również malinowy zapach, oraz fajnie nawilża skóre i przedewszystkim nie trzeba długo czekać na wchłonięcie się go.







♥ Neonowe czapki firmy Vans 


Na zdjęciu widzicie akurat moją czapkę 
jednak w sklepie w którym ją kupowałam 
były dostępne inne kolory oraz wzory,
Ta najbardziej mi się spodobała z względu na swój neonowy kolor i wygląd ♥ Idealna na upalny dzień!
dla zainteresowanych kupiłam ją w sklepie Vans w Arkadii w Warszawie :)
 
 


 Mam nadzieję, że post wam się spodobał i miło wam się go czytało ♥ Licza się dla mnie wasze wszystkie opinie dlatego piszcie w komentarzach wszystko co wam chodzi po głowie na temat mojego bloga 
 

2 komentarze: