Urodziny.

Hei,hei

Dzisiaj mamy 25 lipca czyli... moje urodziny! Cały rok czekałam na ten dzień, i powiem wam że było na co zaczekać. Z rana można powiedzieć, że obudził mnie wspaniały tort <3
Potem było już tylko lepiej, gdzieś koło 13 pojechaliśmy na rynek z Klaudią,Becią i Oskarem hahah na sam początek poszlismy do jakiegoś sklepu z vansami i conversami i oglądaliśmy sobie je :D
Następnie wybraliśmy się na Bubble Tea, hahah jesteśmy od niej uzależnieni chwilę jeszczę połaziliśmy po rynku i zgłodnieliśmy więc poszliśmy na... KEBSA! Potem już wróciliśmy do domu. Ale największe odpały były w tramwaju hahah 'jak byłam mała bawiłam się w psa' TURBULENCJE' haha <3
Następnie poszliśmy na orlika, i coś tam porobliśmy. I o 18 chyba była najlepsza część moich urodzin, nareszczie po takiej długiej przerwie udało mi się jechać na konie. To było coś pięknego normalnie, bo z tego wszystkiego zapomniałam jakie to jest genialne uczucie. Dostałam mojego ukochanego Smyka, który wczoraj był baardzo uparty hahah :D Pozatym że był bardzo uparty, obeszło się bez większych komplikacji.
Jazda konna to coś co niesamowicie na mnie działa, wczoraj spędziłam chyba najlepszą godzinę całych wakacji. Kocham jeździć na koniach a szczególnie pięknie jest gdy jeździsz z swoją najlepszą przyjaciółką u boku <3 Chciałabym podziękować Klaudii, że mnie zaciągnęła do koni i że ubłagała wczoraj panią żebym dostała Smyka hah <3
Będe się bardzo starać aby chociaż do końca wakacji móc jeździć. Zależy mi na tym jak na niczym innym.
Pochwalę się wam, że w tym roku dostałam dużo wspaniałych prezentów i za wszystkie dziękuuuuje z całego serducha :D
Dziękuje też za wszystkie życzenia u innych na blogach, na fb, sms i ogólnie za wszystko <3
Pozatym już za 6 dni wyjazd! Strasznie się ciesze i nie mogę się doczekać! <3


dziękuje Oskar blog i W&K blog <3


Mam dla was duużo zdjec z urodzin, jednak musze je jeszcze zgrać więc jakoś potem zrobie edit i je dodam ; )

1 komentarz:

  1. Nie ma za co! Zapraszam do mnie - http://dayoffmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń