Bułgaria 2013



Witajcie!

Niedawno wróciłam z moich dwutygodniowych wakacji w Bułgarii. Przepraszam, że nic nie pisałam jednak internet nie był za dobrej jakości i nie miałam zbytnio czasu bo starałam się jak najlepiej korzystać z wakacyjnego czasu. Byłam w dość małej miejscowości - Sveti Vlas, niedaleko Słonecznego Brzegu. Była tam piękna szeroka plaża, małe centrum i duuużo sklepów. Do Słonecznego Brzegu było tak niedaleko, że można było przejść plaża. Pogoda dopisywała, dzięki można było w 100% korzystać. Poza codziennym leżingiem, plażingiem i smażingiem. Odwiedziłam parę nadmorskich bułgarskich miast m.i.n: Pomorie, Nessebar. Już was nie zanudzam i przechodzę do pokazania wam zdjęć. Jutro pojawi się notka o mojej wycieczce do Nessebaru. :)  


hahaha ja modelka :D

















Sveti Vlas, widok z Nessebaru wzięte niestety z google ;c

lots of love, lusia xx

3 komentarze:

  1. Jeju nareszcie post. Już nie mogę się doczekać jutrzejszej notki.

    Bardzo ładne zdjęcia *-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka! Też byłam kiedyś w Bułgarii. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia :)

    minkaax3.blogspot.com <--zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń