Back to school!

No niestety, musimy powoli żegnać się z wakacjami. Zostało jeszcze tylko parę dni, możliwości korzystania z czasu wolnego, braku szkoły, nauki i ogólnie jakichkolwiek szkolnych obowiązków. Na szczęście wszelkie zakupy szkolne są już za mną dlatego mam już święty spokój.. Tegoroczne rozpoczęcie roku będzie dla mnie i tak rozpoczęciem czegoś nowego, z względu na to, że już jestem taka stara i czeka na mnie gimbaza. Ehh.. Jedyna rzecz która mnie pociesza to to,że poznam nowe osoby, nową klasę i z tego co mi się wydaje idę do naprawdę fajnego gimnazjum. Nauka nie jest czymś w czym spisuję się idealnie, między innymi z względu na to, że jestem mega leniwcem. I w dodatku nienawidzę zimy, która niestety jest coraz bliżej nas... myśl o tym, że będe wracać w zimę do domu i ślęczeć przed książkami niezbyt mnie cieszy, a właściwie wcale... wylegiwanie się na słońcu, na plaży jest czymś co mogę robić przez cały rok.. ooo tak!




Niestety jednak przyszedł czas aby wrócić na ziemię, wstawać codziennie o 6 i iść do szkoły.  Wbić się w szkolny rytm, i tyle. Co ja gadam.. Za każdym razem od pierwszego dnia szkoły odliczam czas do wakacji..  Nie wiem jakim cudem wstanę o 6 rano, nie wiem jakim cudem będe robić coś innego niż codzienne lenistwo.
Jak zapewne każdy w tym roku, postanowiłam zaliczać jak najmniej wtop albo nie zaliczać ich wcale najlepiej. Haha, mam na myśli między innymi to aby przez cały rok nie dostać żadnej 3... :D Oby mi się to udało! Jednym słowem trzeba będzie podjąć walkę z moim lenistwem..

A wy cieszycie się z powrotu do szkoły? 

5 komentarzy:

  1. Z jednej strony sie ciesze ze ide do szkoly bo wiadomo znajomi beda a z drugiej nie chce mi sie tak wczesnie wstawać i uczyc ;<
    obserwacja za obserwacje ?;>
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie bardzo się cieszę z powrotu do szkoły...
    Ładne zdjęcia i fajny blog :)
    Obserwujemy?
    our-womenly-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy blog, fajnie się czyta twoje posty :)

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo cieszę się...;/

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zaapraszam na notkę!♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja 50/50 bo są przyjaciele itp . ale jest też nauka i sprawdziany ;d


    http://happyisad.blogspot.com/ <- bylabym wdzięczna jesli kliknęłabyś chociaż w 1 link podany w poście :)

    OdpowiedzUsuń