no więc już powoli zbliżam się do wyjazdu na zieloną szkołę na którą tyle czekałam! z jednej strony bardzo sie ciesze ale z drugiej jestem zestresowana ale pozytywnie! ogólnie zaczynamy przygotowania jest okej .
piątek minął szybko , praktycznie przez 5 lekcji oglądaliśmy film ;>
i sorry ze nie pisałam tak długo notki ,ale w czwartek byłam padnięta bo do drugiej w nocy jarałam się tym , ze Zuza wygrała top modell ! a potem szkoła weekend zakupy itd <3
w każdym razie właśnie niedawno wróciłam z zakupów z Klaudem , kupiłyśmy duuużo jedzonka i jesteśmy gotowe. wszystko mam przygotowane teraz tylko to trzeba zmieścić do torby :D <level hard>
jedziemy na tylko 4 dni właściwie a my zabieramy wałówkę jak na miesiąc ;) Z zielonej szkoły napewno wam przywiozę dużo zdjęć i napiszę dłuuugą i jakąś ogarniętą notke <3 no cóż to ja was zostawiam do piątku z taką beznadziejną i krótką notką , i powracam do pakowania. Nie lubię się pakować. Zawsze mam wrażenie , że czegoś zapomniałam....
![]() |
| LUSIA SE TOP MODEL do zobaczenia kochani ;* ! Love Lusia x |

To już jutro... <333 Czekam na ten dzień od września! ;) Damy tam czadu ^_^
OdpowiedzUsuń