![]() |
| dmuuuuuuuchaaaawiec <3 fot. me ;> |
siemasiemasiema!
jak się macie ? bo ja no .. w miarę. Ogólnie , caaały ten tydzień był mega stresujący i coś zwaliło mnie z nóg ale nie pozytwnie niestety..... nie ważne w każdym razie nauczyciele nam wystawiają już oceny bo jedziemy na zieloną szkołe na początku czerwca. Oczywiście wszyscy mówią ee do czerwca macie czas , a tu co już nam proponowane od poniedziałku dają. Teraz sie zaczynają zielone szkoły i 50% nauczycieli nie ma i nawet nie ma jak poprawić jak się chce. W dodatku w najgorszym momencie zepsuł mi się telefon. Więc ogółem masakra. Ale dosyć narzekania!
Ahhh! Jutro piąteczek. Jak my to z Werą mówimy Piątecza <3 Jutro jedziemy do Lii na nocc. Hahaahahha już sobie to wyobrażam. Nagramy filmiki , sesyje , żareło odpały i tym podobne! GIVEEE MEEEE FRIDAAAAAY! W sobote , wrócimy i wybierzemy się na dni Bron. Jest to taka ''impreza'' powiedzmy festyn na który złazi się cała okolica. Są tam jakieś te dmuchane zjeżdzalnie na które zawsze wbijamy udając , że mamy dziesięć lat... ZAWSZE SPOKO. No i jakieś tego typu zabawy. Nasz udział w tym polega na bezsensownym bieganiu , śmianiu się i innym czynnościom które nie wiem jak nazwać. TIA!
+ Patryk zdrowiej! ;)
Mam dla was parę zdjęć , które zrobiłam u Wery jakoś w sobotę.
Aha! W końcu nie pokazałam wam moich vansów. No i tu je macie x
![]() |
| Są takie bardziej różowawe , ale mi się straaaasznie podobają <3 |
![]() |
| LOL |
![]() |
| suuuuunglasses <3 Macie jakieś pytania? O czym chcielibyście poczytać? PISZCIE! <3 Love Lusia x |




ale masz bjuti vansyyyy <33333333!!
OdpowiedzUsuńa nam jeszcze nie wsytawiajom! :) :)
dzięki <3
UsuńThx postaram sie jak najszybciej wyzdrowiec chyba... Jest Vans jest lans hue hue
OdpowiedzUsuńpozdr Glonek xD
Heuheh , no masz! A NO BA JEST LANS <3 ;D
UsuńŚliczne vansy <3
OdpowiedzUsuń~Lia