Hold the line..! :D

Siemasiemasiema

Jak tam u was? No u mnie szczerze mówiąc M A S A K R A! ;D  Od poniedziałku jest tak w ciul zimno , że masakra. A w dodatku popaduje deszcz. Więc dzień zaczął się ponurno i .. zimno. W dodatku okazało się , że są już wyniki sprawdzianu po 6kl. Wszyscy wpadliśmy w panikę zaczęliśmy się zbiorowo modlić itp. <ONLY MOJA KLASA <3> każdy po koleji sobie podchodził dowiadywał się o wyniku i odchodził.
Myślałam , że napisałam na 20pkt czy coś a tu czekała na mnie miła niespodzianka.. Miałam aż 32 pkt!
Wpadłam w taki szał z szczęśćia , że masakra... innym też na szczęście poszło dobrze więc dzień już do końća był supersupersuper.
Dzisiaj juz nie było tak różowo .. Na dzień dobry pani nam zrobiła kartkówkę z przyrody z tematu z , którego się średnio nauczyłam. BOSKO. Obniżyło mi to ocenę i kończę z 4. >.<
Na wf z Rudą miałyśmy bekę z tego , że skońćzymy na kasie w Biedrze. TIA hahaha no i doszłyśmy do wniosku , że trzeba się za siebie wziąść. hahahah EJ RUDA KASJERKI TRZYMAJĄ SIE RAZEM <3 hahahahhahahaha
W dodatku sb coś naciągnęłam w szyji i umieram xd ;c



TAKIE SE PIĘKNE MY KASJERKI Z BIEDRONKI <3
this is ruda <3

2 komentarze:

  1. No pięknie 4 na koniec... jestem tobą zawiedziona! Hehe nie no żart starałaś się a to najważniejsze! <333 Pozdro

    OdpowiedzUsuń