![]() |
| MARY HAHAHAHAHA <33333 |
Jak wam mija weekend kochani? Bo ja właśnie wróciłam z rynku, gdzie byłam na bubble tea i w Lilou ;)
Teraz leniuchuję i uczę się historii. Wczorajszą sobotę spędziłam baaaardzo fajnie. Wyspałam się co nareszcie udało mi się uczynić po codziennym wstawaniu o 6:30 na zielonej szkole , coś tam porobiłam i po południu wyszłam na pole z Klaudem , Mery i Masełkiem <3 Poszłyśmy na orlika gdzie przesiedziałyśmy 2h , hahaha coś tam pograłyśmy w siatkę , pogadałyśmy ;) Miałśmy z Mery mega bekę! UNICORNS <3 heueheuheu , to je ja i Maria tego nie ogarniesz :D Potem zagrałyśmy profeszynal mecza z jakimiś rodzicami Mery musiała juz isc a ja z Klaudem jeszcze zostałyśmy na placyku.
ogółem lubię spędzać tak weekendy z przyjaciółmi <3
Coś ostatnio straciłam wenę do pisania notek....

A wena najważniejsza :*
OdpowiedzUsuń