Jak się macie? Czy u was też tak gorąco? Chciałam żeby było ciepło , ale no bez jaj upał w jakim nie można nawet 5min. ustać to nie spełnienie moich marzeń. Na szczęście dzisiaj mieliśmy w miarę lajtowy dzionek. Uniknęliśmy majcy z względu na próbę do zakończenia roku szkolnego.. Ehh , to coraz bliżej. Nie mamy tak , że wszyscy idziemy razem do gimnazjum. Każdego droga praktycznie się rozchodzi. Mam nadzieję , że uda mi się pójść do gimnazjum chociaż z paroma moimi przyjaciółmi <3 Potem mieliśmy polaka , na którym dostaliśmy nasze ''piękne'' zdjęcia grupowe. Nienawidzę takich zdjęć. Zawsze BEZNADZIEJNIE na nich wychodzę. Tym razem nie było inaczej... Na przerwie zebrałam podpisy większości osób, w sumie tych najważniejszych i mojej klasy. Na pamiątke , chociaż w sumie i tak nikogo nigdy nie zapomnę z mojej szkoły. Tak mi się przynajmniej wydaje i mam nadzieję , że tak będzie... Na angielskim wyszliśmy na pole , coś tam z dziewczynami pograłyśmy w siatkę i na drugiej lekcji gadałyśmy i słuchałyśmy jakiś dziwnych bollywodzkich piosenek które Bzówka ma na telefonie :D
| Yesterday <3 Fot. Wera ;* |
Wczoraj baardzo miło spędziłam dzień <3 Poszłam do Werczi , i postanowiłyśmy urządzić sobie sesyje. Porobiłyśmy parę zdjęć , po czym było nam tak gorąco , że Wera zaczęła lać szlaufem. Hahahaha była cała mokra , ja też sie coś tam polałam ale miałam telefon w kieszeni więc nie chciałam przesadzać hahahah. Ile było przy tym śmiechu! Potem dokończyłyśmy zdjęcia i poszłyśmy je kadrować i ogólnie przerabiać. Przy tym też nie mogłyśmy się opanować. Wystarczyło , że się na sb popatrzymy i już się śmiałyśmy <3 Uwielbiam tak spędzać czas , szczególnie z Werą :D <3 xx
+ Jednak nie zawieszam bloga , powiem wam tylko , że jesteście ludzie wspaniali. <3 Hahaha dostałam od Julci groźbę że jak zawiesze to mnie zabije. Okazało się też , że mojego bloga czyta więcej osób niż się spodziewałam. Hahaha nawet słyszałam o jakiś Lusianatorach <3 Mam już parę pomysłów które postaram się w najbliższym czasie zrealizować.
NO ! :D <3
OdpowiedzUsuń