

Przedstawiam wam Pati!
Tą wspaniałą pasją zaraziła mnie moja przyjaciółka Klaudia <3 , którą rzecz jasna oczywiście pozdrawiam!
Jak to było? W wakacje Klaudia namówiła mnie na pierwszą jazdę na ląży. Całymi dniami gadałyśmy o tym i Klaudia uczyła mnie wielu rzeczy. Gdy nadszedł dzień jazdy trochę się bałam. Nigdy przedtem nie miałam bliższego kontaktu z koniem. Nie liczy się to , że jeździłam na kucyku przez 5min. na jakimś festynie :P
Dostałam małego kucyka (na zdjęciu) o imieniu Pati. Po tym co Klaudia o niej opowiadała byłam wręcz przerażona. Ale gdy udało mi się usiąść , było już tylko coraz lepiej. Na pierwszej lekcji starałam się złapać rytm oraz w miarę ogarnąć anglezowanie. Tak co tydzień chodziłam na ląży. Aż w końcu w moje urodziny udało mi się iść na lekcje indywidualną i sama jeździć na koniu. I to nie na kucyku. Na wieeeelkim Smyku <3 Jeździło mi się na nim naprawdę wspaniale. Jest najwygodniejszym koniem , szczególnie jeżeli chodzi o kłus ćwiczebny. I tak chodziłam przez wakacje co tydzień z Klaudią na konie. Myślałam że jeszcze w wrześniu uda mi się pierwszy raz ruszyć galopem. Niestety gdy zaczął się rok szkolny musiałam zrezygnować z koni :( Ostatni raz byłam na koniach w Listopadzie. Udało mi się ubłagać mamę na jedną jazdę na hali.
Ale mam nadzieję , że w tegoroczne wakacje uda mi się kontynuować jazdy.
![]() |
| Pierwsza jazda |
Szczerze? Jeżeli ktoś ma zamiar zacząć jeździć na koniach a nie jest do końca przekonany to naprawdę niech się nawet chwili nie zastanawia. Jazda konna jest wspaniała <3 Chciałabym przy okazji podziękować Klaudii , że mnie w to wciągnęła. NIE ŻAŁUJE <3 Tęsknie za jazdą :( Jak zgram zdjęcia przy następnym poście zrobię edit i pokaże wam moje zdjęcia z Smykiem.
Życzę wszystkim powodzenia z jutrzejszym wstawaniem do szkoły :) Bo ja mam na 8 <po prostu me gusta> , a w dodatku jako pierwszą matematykę.

Super piszesz kc
OdpowiedzUsuń~Lia <3
Dzięki! <333333333
Usuńoooo!! ja bym chciała jeździć na koniach ale nie mam gdzie
OdpowiedzUsuńSprawdź czy w twoim mieście nie ma jakiegoś klubu jazdy konnej :)
UsuńJestem z Ciebie DUMNA! <3 Dziękuję Ci za to uwzględnienie i czekam na twój powrót. A tak w ogóle Smyk kazał mi Cię pozdrowić.. hehe <3 Świetny Tag ;)
OdpowiedzUsuńAhh.. dziękuje <3 Nie ma za co :*
UsuńJak ja za Smykulem tęsknie! :c
kiedy jakiś nowy outfitt ? :PP
OdpowiedzUsuń